wtorek, 6 grudnia 2011

Bombki

Ponieważ, zeszłoroczne dekoracje miałam w klimacie złoto-czerwonym postanowiłam, że w tym zamienię złoty na biały. Niestety choroba dalej nas nie odpuszcza więc tworzę z tego co mam w domu, efekt końcowy nie bardzo mnie zadowala czegoś im brakuje tylko czego? Narazie zostaną takie, chyba że jakaś dobra duszyczka mi pomoże.


Bombka sytropianowa wyklejona białą serwetką (efekt marszczenia był zamierzony), do tego zawieszka z wstążki. Jedyny dodatek to koronka i to było by na tyle.


2 komentarze:

  1. Szczerze...sa ladne w takiej postaci, jeśli jednak chcesz dodać akcent kolorystyczny to moze dodaj pasek czerwonej wstążki nad białą, nie dodawalabym zadnego wzorku w stylu gwiazdka, choinka reniferek bo odbiora im elegancji a nadadzą kiczu:)Podsumowując: są piekne, skromne i eleganckie jakie są w obecnej postaci:)

    PS.usuniesz weryfikację obrazkową?latwiej sie komentuje...

    OdpowiedzUsuń