czwartek, 10 listopada 2011

Za dużo koloru

No i nie wyszło tak jak sobie zaplanowałam, kolory stanowczo za intensywne, niby inne tylko odcienie, ale wybrałam chyba za dużo kolorów. Początkowo myślałam, że po połączeniu z białą wełną jakoś się to zmieni, ale  nic to nie dało, może też za dużo tych kwadratów już teraz sama nie wiem.



Będę musiała zacząć jeszcze raz i wybrać tylko trzy kolory, oczywiście żeby wyszł tak tak sobie w głowie wymyśliłam a do tego może kiedyś się przekonam. Nawet nie będę kończyć tej poszewki i robić tył, może kiedyś wyjdzie z tego coś innego.  






2 komentarze:

  1. Jest cudna!!! Nie przeszkadza ta ilość kolorów. Skończ ja bo szkoda :))))

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiamumiejętnośc szydelkowania, jakby zrobila takie cudo to bylabym przeszczęśliwa:)Najbardziej podoba mi sie zestawienie kolorystyczne z kwadratu A1:)

    OdpowiedzUsuń