wtorek, 31 stycznia 2012

Zabawa z serialami

Po raz pierwszy zostałam zaproszona do zabawy i bardzo dziękuje Jazz za takie wyróżnienie.



Na czym polega zabawa:
1. Należy opublikować logo zabawy na swoim blogu.
2. Napisać kto Nas zaprosił do zabawy.
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog do opisania swoich ulubionych seriali..
4. Wymienić swoje ulubione seriale.

Co do oglądania seriali to jest różnie, nie oglądam często polskich wole zagraniczne. Przy nich nie trzeba się zbytnio skupić a w między czasie zawsze można coś udziergać.

1. CSI: Kryminalne zagadki Miami 
Podziwiam tą technikę, która wykorzystują w badaniu dowodów, niestety naszym specjalistom w policji można tylko tego życzyć.


2. Dr House
Uwielbiam Housa za jego cięty język i niesamowite podejście do życia. Czekam z niecierpliwością na kolejny odcinek 8 sezonu.

3. Przepis na życie
Jedyny polski serial, który ogladam, kapitalne dialogi i świetna obsada.



I to było by na tyle z tych co obecnie ogladam. Kiedyś uwialbiałam serial "Z archiwum X" teraz bym go już napewno nie oglądneła.

4 komentarze:

  1. ...nie oglądam często polskich wole zagraniczne. Przy nich nie trzeba się zbytnio skupić...
    I tutaj bym się z Tobą nie zgodziła bo ja w Grecji seriale anglojęzyczne po angielsku oglądałam i skupienie było podstawą. Natomiast polskie wystarczyło że je słyszałam :)
    Już przeczytałam cały Twój blog, cieszę się że dołączyłam do Ciebie w tak krótkim etapie Twojego pisania :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej chodziło mi o to, że przy serialch nie trzeba się tak skupić jak przy filmach, wiadomo że jak coś umknie z serialu to nie straci się wątku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwialbiam CSI Miami, zadne inne New York, las Vegas nie sa juz takie dobre! A Horatio to chyba ostatni sprawiedliwy;) Sciskam :)

    OdpowiedzUsuń